Situacije koje podležu Reklamaciji proizvoda

Izdvojili smo situacije u kojima Vam savetujemo da odbijete da preuzmete ili da naknadno vratite naručeni proizvod, a mi ćemo ustanoviti kako je došlo do greške i pokušati da je ispravimo. Reklamacijama podležu sledeći slučajevi koji se mogu javiti prilikom preuzimanja pošiljke i nakon preuzimanja kada ste paket otvorili kući.

  • Prilikom preuzimanja pošiljke

Prilikom preuzimanja Vaše pošiljke savetujemo da u prisustvu kurira vizuelno pregledate svaki paket koji smo Vam poslali. Ukoliko na njemu ima oštećenja koja vidno sugerišu da je sadržaj paketa oštećen ili polomljen, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. O ovome nas obavestite odmah na telefon 064/3300134.

  • Nakon preuzimanja pošiljke

Ukoliko ste uredno platili i primili pošiljku, a nakon otvaranja paketa ustanovili:

  • Da ste dobili proizvod koji niste poručili
  • Da ste dobili nekompletnu porudžbinu
  • Da ste dobli proizvod koji je oštećen/polomljen
  • Da ste dobili proizvod koji ne radi

molimo Vas da nas što pre obavestite putem maila ili telefona o neispravnosti pošiljke, a najkasnije 48h od preuzimanja pošiljke. U slučaju da dođe do gorenavedenih situacija, mi ćemo rešiti problem u najkraćem mogućem roku i u dogovoru sa Vama. Super Igračke se obavezuju da svaki artikal koji podleže gorenavedenim uslovima Reklamacije, a imaju na stanju, zamene, a sve troškove ponovne dostave snosimo mi. Ukoliko ne želite da dobijete nov artikal ili ga mi nemamo na stanju, “Super Igračke” će Vam u najkraćem roku vratiti Vaš novac.

Situacije koje ne podležu Reklamaciji proizvoda

Kako može doći do greške sa naše strane, tako i kupac može napraviti grešku pri naručivanju. Molimo da detaljno i pažljivo pročitite opise proizvoda pre nego što ih naručite. Reklamacije koje su rezultat nepažnje kupca ne možemo prihvatiti kao našu odgovornost. Sve informacije u vezi igračaka koje možete kupiti na sajtu superigracke.rs su ažurne i dovoljno detaljne da potencijalni kupac stvori sliku o veličini, izgledu i kvalitetu proizvoda. Ukoliko želite da dobijete informaciju u vezi artikla koju nismo naveli na sajtu (visina, dužina, broj delova, materijal) možete nas pozvati ili nam proslediti poruku, a neko iz našeg tima će Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Ukoliko naručite igračku i daljim pregledom opisa ustanovite da ne želite da nastavite na kupovinom, molimo da nas o tome obavestite na telefon 064/33-00-134 u najkraćem mogućem roku kako bismo obustavili slanje paketa i time izbegli nepotrebno plaćanje poštarine.

Takođe, ukoliko po kupovini proizvoda sa našeg sajta Vi ili neko drugi ošteti, polomi ili na bilo koji način onesposobi igračku, nećemo je primiti nazad jer naša odgovornost prestaje kada otvorite i upotrebite igračku. Dakle, ako kupite igračku i ona se polomi nakon 5 dana korišćenja, ne možemo prihvatiti reklamaciju i samim tim obezbediti povraćaj novca. Super Igračke ne daju garanciju na proizvode sa našeg sajta, sem ako je to navedeno u opisu proizvoda.

Ukoliko ste dobili ispravnu igračku i niste je otvorili i upotrebili, a svejedno želite da je vratite iz nekog razloga, možete to učiniti. U tom slučaju, troškove slanja paketa snosite Vi.

Troškovi vraćanja proizvoda

Ko snosi troškove vraćanja paketa na našu adresu zavisi isključivo od toga da li je reklamacija opravdana ili ne.

  • Ukoliko je razlog vraćanja proizvoda oštećenje nastalo pri prevozu, dostava pogrešnog artikla ili druga greška koju smo napravili mi, troškove vraćanja snosimo mi, odnosno online prodavnica igračaka “Super Igračke”.
  • Ukoliko želite da vratite artikal koji je:
    • ispravan, ali vam se ne sviđa
    • ispravan, ali niste pročitali opis proizvoda pa ne odgovara Vašem očekivanju u pogledu veličine, materijala i ostalog,
    • ispravan, ali ste se predomislili i hoćete nešto drugo sa našeg sajta, troškove vraćanja artikla, kao i slanje novog snosite Vi tj. kupac.

 

Pravo na reklamaciju imate od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 62/20144)

 

Prilikom evidentiranja Vaše Reklamacije, na mail će Vam biti poslata Dokumentacija vezano za povrat robe koju reklamirate. U pitanju su dokumenta POVRATNICE ili dokumentacija za POVRAT NOVCA koja će se u našem sistemu voditi pod određenim rednim brojem. U obavezi ste da navedenu dokumentaciju ištampate, popunite, spakujete sa porudžbinom koju ste dobili prilikom isporuke i robom koju reklamirate. U skladu sa dogovorom sa našim sektorom reklamacija o vremenu preuzimanja pošiljke od Vas, pošiljku će preuzeti kurirska služba Dailly Express o našem trošku. Tek kad se pošiljka sa reklamiranom robom vrati, ukoliko je reklamacija odobrena i opravdana, biće Vam  odgovoreno u skladu sa Vašim zahtevom za rešenje Reklamacije:

  • Zamenom za isti proizvod
  • Zamenom za drugi proizvod
  • Povratom novca

Rok za rešavanje reklamacije od 15 dana (izuzetak su nameštaj i tehnička roba, kada je rok za rešavanje reklamacije 30 dana).

Rok za rešavnje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.

U slučaju da prodavac odbije reklamaciju:

  • dužan je da pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije)
  • dužan je da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.

U svakom momentu možete dobiti pomoć i informaciju od naše korisničke podrške putem telefona 0643300134.

 

Reklamacije zbog nesaobraznosti robe

 

Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu „Uslovi korišćenja i prodaje“.

 

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite telefonom ili putem e-maila na info@superigracke.rs

 

Kao prodavac dužni smo da potrošaču izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

NAZAD NA VRH