Nema proizvoda u korpi
Pod reklamacijom u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača podrazumeva se da potrošač uoči postojanje nesaobraznosti robe i o tome obavesti prodavca. Potrošač je dužan da se pridržava svega što je navedeno u uputstvu u pogledu namenske upotrebe proizvoda, njegovog održavanja i sl. Potrošač ima pravo da kupljenu robu reklamira ukoliko se nesaobraznost pojavi u roku od dve godine od momenta prelaska rizika na potrošača (posle momenta predaje kupljene robe potrošaču), ako potiče od uzroka koji je postojao pre toga. Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
Nesaobraznost robe u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača postoji ukoliko prodata roba nema svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe, a u skladu sa njenom namenom kako je to definisano u uputstvu.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite telefonom ili putem e-maila na info@superigracke.rs.
Prilikom preuzimanja Vaše pošiljke savetujemo da u prisustvu kurira vizuelno pregledate svaki paket koji smo Vam poslali. Ukoliko na njemu ima oštećenja koja vidno sugerišu da je sadržaj paketa oštećen ili polomljen, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete.
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporučuje robu. Za svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kontaktirajte nas u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje:
Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), odbijte prijem pošiljke, i kontaktirajte nas na info@superigracke.rs ili telefonom na broj 069/400-9000.
Ukoliko ste uredno platili i primili pošiljku, a nakon otvaranja paketa ustanovili:
Molimo Vas da nas što pre obavestite putem maila info@superigracke.rs ili telefonom na broj 069/400-9000 o neispravnosti pošiljke i dostavite potrebne podatke kao što su:
U slučaju da dođe do gore navedenih situacija, mi ćemo preduzeti sve što je neophodno za rešenje problema u najkraćem mogućem roku, na najjednostavniji i najefikasniji način, naravno u dogovoru sa Vama.
U skladu sa dogovorom sa našim sektorom reklamacija o vremenu preuzimanja pošiljke od Vas, reklamirani proizvod će preuzeti kurirska služba City Express o našem trošku, u roku od 24h do 72h od prijave problema, zajedno sa popunjenim reklamacionim listom sa linka na kraju ovog teksta i kopijom porudžbenice koju ste dobili uz robu.
Po prijemu robe izvršićemo pregled iste kako bi ustanovili da li se razlog reklamacije poklapa sa izjavom kupca. Ukoliko je reklamacija opravdana, Super Igračke će postupiti u skladu sa Vašim zahtevom za rešenje Reklamacije:
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, odgovorićemo Vam i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
Reklamacioni list možete preuzeti ovde.
Kako može doći do greške sa naše strane, tako i kupac može napraviti grešku pri naručivanju. Molimo da detaljno i pažljivo pročitate opise proizvoda pre nego što ih naručite. Reklamacije koje su rezultat nepažnje kupca ne možemo prihvatiti kao našu odgovornost. Sve informacije u vezi igračaka koje možete kupiti na sajtu superigracke.rs su ažurne i dovoljno detaljne da potencijalni kupac stvori sliku o veličini, izgledu i kvalitetu proizvoda. Ukoliko želite da dobijete informaciju u vezi artikla koju nismo naveli na sajtu (visina, dužina, broj delova, materijal) možete nas pozvati ili nam proslediti poruku, a neko iz našeg tima će Vam odgovoriti u najkraćem roku.
Ukoliko naručite igračku i daljim pregledom opisa ustanovite da ne želite da nastavite na kupovinom, molimo da nas o tome obavestite na telefon 069/400-9000 u najkraćem mogućem roku kako bismo obustavili slanje paketa i time izbegli nepotrebno plaćanje poštarine.
Ukoliko je oštećenje ili neispravnost posledica Vaše neodgovarajuće ili neodgovorne upotrebe nećemo biti u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju i o tome ćete biti obavešteni.
Ukoliko ustanovimo da ste vratili artikal koji nije kupljen kod nas ili ste dali pogrešne informacije u vezi stanja proizvoda, nećemo biti u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju i o tome ćete biti obavešteni.
Ukoliko ste dobili ispravnu igračku i niste je otvorili i upotrebili, a svejedno želite da je vratite iz nekog razloga, možete odustati od kupovine pod uslovima i na način opisan na sledećem linku.
Ko snosi troškove vraćanja paketa na našu adresu zavisi isključivo od toga da li je reklamacija opravdana ili ne.
Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona 069/400-9000 ili nam pošaljite email na adresu: info@superigracke.rs podatak Vašeg broja računa/otpremnice i broj dinarskog tekućeg računa.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu „Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe“.
Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, potrošač ima mogućnost da u roku od godinu dana od izjavljivanja reklamacije pokrene vansudski postupak rešavanja potrošačkog spora pred nadležnim telom, imenovanim od strane Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Potrošač se obraća na adresu „Informatičke platforme za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova https://vansudsko.mtt.gov.rs/", nakon čega se predlog za pokretanje vansudskog postupka dostavlja trgovcu, koji ima 15 dana da se izjasni da li priznaje ili osporava predlog potrošača. Na osnovu čl. 151 st. 2 Zakona o zaštiti potrošača, trgovac je obavezan da učestvuje u vansudskom rešavanju potrošačkog spora.