Nema proizvoda u korpi
Molimo Vas da pre korišćenja naših usluga pažljivo pročitate sledeće uslove. Svaka poseta našem sajtu i kupovina znači da ste ove uslove pročitali i da ste se saglasili sa njima u celosti.
Dobrodošli na sajt www.superigracke.rs.
Korišćenjem bilo kog dela ovog portala, smatra se da su korisnici upoznati sa ovim uslovima, kao i da prihvataju korišćenje sadržaja ovog portala isključivo za ličnu upotrebu i na sopstvenu odgovornost.
Preduzetnik Aleksandar Ilić PR JUNA, svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.superigracke.rs, u skladu sa odredbama čl.12. i čl.26. Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021)
O B A V E Š T A V A
Sve artikle iz naše prodavnice možete poručiti vrlo lako i jednostavno, bez obaveze registracije:
Naručene artikle isporučujemo na teritoriji Republike Srbije, u svim mestima u kojima je moguća isporuka i naplata od strane kurirske službe City Express.
Nakon što ste završili proces poručivanja klikom na dugme "Potvrdi", na svoju e-mail adresu, koju ste prijavili prilikom popunjavanja podataka, automatski ćete dobiti potvrdni mail o uspešnoj kupovini. Time je Vaša porudžbina ušla u proces obrade i slanja. Porudžbina se obrađuje u roku od 36h.
Sve porudžbine izvršene do 20h se odmah obrađuju i naručeni artikli se šalju kurirskom službom City Express narednog radnog dana.
Isporuku na adresu koju ste odredili možete očekivati najkasnije u roku od 2 do 4 radna dana. Dani vikenda (subota i nedelja) se ne računaju u rok isporuke.
Samo u slučaju nejasnoća ili bilo kakvih problema vezanih za vašu porudžbinu, kontaktiraće vas naš operater.
Kuriri donose pošiljke na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.
Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru dokument o isporuci.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko vas ni tada ne pronađe, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo vas kako bismo ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Isporuka se plaća prilikom preuzimanja pošiljke, direktno kuriru gotovinom.
Obaveštenje o ceni isporuke možete videti u korpi prilikom pregleda same korpe. Takođe, obaveštenje o ceni isporuke će vam stići i na e-mail prilikom uspešno obavljenog procesa poručivanja, zajedno sa specifikacijom porudžbine.
Poštovani kupci, obaveštavamo vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021) kupovina preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu. Kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe, koje u ovom slučaju snosi kupac. Kod ugovora o prodaji robe na daljinu rok od 14 dana računa se od dana kada roba dospe u državinu Kupca ili trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik.
Obrazac Izjave o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Obrazac Izjave o odustanku možete proslediti na mail info@superigracke.rs, u kom slučaju ćemo vas odmah obavestiti o prijemu obrasca, ili poslati zajedno sa robom koja je predmet odustajanja uz prethodno kontaktiranje Call Centra Internet prodavnice 069/400-9000.
Prodavac će u trenutku zaključenja Ugovora, a najkasnije prilikom isporuke robe, Kupcu dostaviti Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu na trajnom nosaču zapisa, a u slučaju potrebe može se preuzeti i na našem sajtu.
Obrazac izjave o odustanku možete preuzeti ovde .
U slučaju odustanka od ugovora na daljinu, Prodavac je dužan da bez odlaganja Kupcu vrati iznos koji je platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koju Kupac vraća.
Kupac je dužan da robu vrati Prodavcu bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je poslao Obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac, proizvod se više ne može vratiti.
Kupac isključivo snosi direktne troškove povraćaja robe. Kupac će robu vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, u istom stanju u kakvom je roba isporučena, bez ikakvih mehaničkih ili bilo kakvih drugih oštećenja.
Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
U slučaju da potrošač kupljen i isporučen proizvod želi da zameni za drugi koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od prethodno poručenog, potrošač može zameniti artikal u roku od 14 dana pod istim uslovima kao kako je to definisano za slučaj odustanka od kupovine.
Troškove zamene snosi kupac, a proizvod koji se zamenjuje mora biti nekorišćen i u neoštećenoj originalnoj ambalaži, u istom stanju u kakvom je roba isporučena, bez ikakvih mehaničkih ili bilo kakvih drugih oštećenja.
U ovim slučajevima neophodno je kontaktirati korisnički servis telefonom ili mailom.
Pod reklamacijom u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača podrazumeva se da potrošač uoči postojanje nesaobraznosti robe i o tome obavesti prodavca. Potrošač je dužan da se pridržava svega što je navedeno u uputstvu u pogledu namenske upotrebe proizvoda, njegovog održavanja i sl. Potrošač ima pravo da kupljenu robu reklamira ukoliko se nesaobraznost pojavi u roku od dve godine od momenta prelaska rizika na potrošača (posle momenta predaje kupljene robe potrošaču), ako potiče od uzroka koji je postojao pre toga. Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
Nesaobraznost robe u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača postoji ukoliko prodata roba nema svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe, a u skladu sa njenom namenom kako je to definisano u uputstvu.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite telefonom ili putem e-maila na info@superigracke.rs.
Prilikom preuzimanja Vaše pošiljke savetujemo da u prisustvu kurira vizuelno pregledate svaki paket koji smo Vam poslali. Ukoliko na njemu ima oštećenja koja vidno sugerišu da je sadržaj paketa oštećen ili polomljen, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete.
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporučuje robu. Za svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kontaktirajte nas u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje:
Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), odbijte prijem pošiljke, i kontaktirajte nas na info@superigracke.rs ili telefonom na broj 069/400-9000.
Ukoliko ste uredno platili i primili pošiljku, a nakon otvaranja paketa ustanovili:
Molimo Vas da nas što pre obavestite putem maila info@superigracke.rs ili telefonom na broj 069/400-9000 o neispravnosti pošiljke i dostavite potrebne podatke kao što su:
U slučaju da dođe do gore navedenih situacija, mi ćemo preduzeti sve što je neophodno za rešenje problema u najkraćem mogućem roku, na najjednostavniji i najefikasniji način, naravno u dogovoru sa Vama.
U skladu sa dogovorom sa našim sektorom reklamacija o vremenu preuzimanja pošiljke od Vas, reklamirani proizvod će preuzeti kurirska služba City Express o našem trošku, u roku od 24h do 72h od prijave problema, zajedno sa popunjenim reklamacionim listom sa linka na kraju ovog teksta i kopijom porudžbenice koju ste dobili uz robu.
Po prijemu robe izvršićemo pregled iste kako bi ustanovili da li se razlog reklamacije poklapa sa izjavom kupca. Ukoliko je reklamacija opravdana, Super Igračke će postupiti u skladu sa Vašim zahtevom za rešenje Reklamacije:
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, odgovorićemo Vam i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
Reklamacioni list (obrazac) možete preuzeti ovde.
Kako može doći do greške sa naše strane, tako i kupac može napraviti grešku pri naručivanju. Molimo da detaljno i pažljivo pročitate opise proizvoda pre nego što ih naručite. Reklamacije koje su rezultat nepažnje kupca ne možemo prihvatiti kao našu odgovornost. Sve informacije u vezi igračaka koje možete kupiti na sajtu superigracke.rs su ažurne i dovoljno detaljne da potencijalni kupac stvori sliku o veličini, izgledu i kvalitetu proizvoda. Ukoliko želite da dobijete informaciju u vezi artikla koju nismo naveli na sajtu (visina, dužina, broj delova, materijal) možete nas pozvati ili nam proslediti poruku, a neko iz našeg tima će Vam odgovoriti u najkraćem roku.
Ukoliko naručite igračku i daljim pregledom opisa ustanovite da ne želite da nastavite sa kupovinom, molimo da nas o tome obavestite na telefon 069/400-9000 u najkraćem mogućem roku kako bismo obustavili slanje paketa i time izbegli nepotrebno plaćanje poštarine.
Ukoliko je oštećenje ili neispravnost posledica Vaše neodgovarajuće ili neodgovorne upotrebe nećemo biti u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju i o tome ćete biti obavešteni.
Ukoliko ustanovimo da ste vratili artikal koji nije kupljen kod nas ili ste dali pogrešne informacije u vezi stanja proizvoda, nećemo biti u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju i o tome ćete biti obavešteni.
Ukoliko ste dobili ispravnu igračku i niste je otvorili i upotrebili, a svejedno želite da je vratite iz nekog razloga, možete odustati od kupovine pod uslovima i na način opisan na sledećem linku.
Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu "Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe".
Ko snosi troškove vraćanja paketa na našu adresu zavisi isključivo od toga da li je reklamacija opravdana ili ne.
Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona 069/400-9000 ili nam pošaljite email na adresu: info@superigracke.rs podatak Vašeg broja računa/otpremnice i broj dinarskog tekućeg računa.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, potrošač ima mogućnost da u roku od godinu dana od izjavljivanja reklamacije pokrene vansudski postupak rešavanja potrošačkog spora pred nadležnim telom, imenovanim od strane Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Potrošač se obraća na adresu "Informatičke platforme za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova https://vansudsko.mtt.gov.rs/", nakon čega se predlog za pokretanje vansudskog postupka dostavlja trgovcu, koji ima 15 dana da se izjasni da li priznaje ili osporava predlog potrošača. Na osnovu čl. 151 st. 2 Zakona o zaštiti potrošača, trgovac je obavezan da učestvuje u vansudskom rešavanju potrošačkog spora.
Prodavac se obavezuje da će čuvati privatnost svih svojih kupaca. Prodavac prikuplja samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Prodavac daje kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Politiku privatnosti možete pročitati ovde.
Internet prodavnica Super Igračke koristi „kolačiće“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama. Kolačići su tekstualni fajl koji je smešten na Vašem hard disku od strane web servera. Kolačići ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru.
Kolačići su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha kolačića je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Internet prodavnica Super Igračke se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani.
Aleksandar Ilić PR JUNA (Prodavac) je u sistemu PDV-a.
Izvršenom kupovinom na našem sajtu (klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU pri kreiranju Vaše porudžbenice) potvrđujete da ste upoznati i da se slažete sa uslovima korišćenja našeg sajta i uslovima kupovine, pri čemu ste zaključili kupoprodajni ugovor čiji tekst možete preuzeti ovde.
Vaše Super Igračke
Poslednji put izmenjeno 27.09.2024. godine.